söndag, december 31, 2006

2007 års första inlägg

Så här de första timmarna in på det nya året tänkte jag snabb sumera det gångna årets plus och minus. Det har varit ett spännnade år 2006 och nedan ser ni mina tre bästa och sämsta stunder från det gångna året.

Plus:
1, Min son Theodors födelse
2, Resan med hojklubben till Norge
3, Göta Kanal turnén med Sossarna



Theodor, 2006 års höjdpunkt enligt In Your Face

Minus:
1, Fet valförlust för oss Sossar
2, Sparken från jobbet
3, Anna Sjödins avhopp

Reinfeldt kammar hem valet. Aldrig någonsin har en borgerlig regering
tagit makten med så dåligt stöd av befolkningen.

Krassman, In Your Face



4 kommentarer:

Anonym sa...

Är han söt, sötare eller sötast? Supersötast! Och då menar jag såklart inte Reinfeldt utan Lill Krassman.

Claes Nordmark sa...

Jag saknar dock glasögon på lill-kippe, sen är han pappa upp i dagen!

Tillägg på pluslistan: partikongressen i Malmö! Eller vänta. Den var ju för tusan 2005... ;-)

Skvitt sa...

Det är ju fredag och jag kommer osökt att tänka på den tankspridde professorn som via krogen kom hem och såg en okänd man i sängen jämte frun.
“Å fan, har jag redan gått och lagt mig!”
/Skvitt

skvitt sa...

God fortsättning på det nya året!
/Skvitt