tisdag, december 05, 2006

Det blev sparken ändå......

Jaha då har domen fallit. No more Riksdagsgrupp för Krassman inte.
Gör sista dagen den 15:e mars här på Riksdagen och måste väl säga att det inte känns så jäkla roligt. Men en tröst är ju i alla fall att nu kommer jobben, det har ju Reinfeldt lovat…..

Om någon av er har behov av en kille på 34 jordsnurr till lite av varje så hör av er så skickar jag min CV. Tänkte kanske dra igång en insamling så att jag kan blogga på heltid, vad tror ni ???

Krassman, In My Face.....

10 kommentarer:

Claes Nordmark sa...

Jag hörde att Reinfeldts behöver en ny barnflicka...

(Ursäkta skämtet, kunde bara inte låta bli...och jag vågar dra det för att jag vet att du är en kompetent kille som inom kort kommer att hitta dig ett jobb, nemas problemas kompis!!)

Anonym sa...

Fan, fan, fan är det ju numer helt okej att säga (tack thåström)för det är verkligen inte lätt att hitta orden.... men du vet vad jag tycker - vilken j***a förlust. Se nu bara till att inte bli lockad till nåt jobb i annan del av vårt avlånga land. Du behövs i politiken hemma i kommunen, riddare Kristian af Nortan!:-)

Anonym sa...

Fan vad trist Kippo :( Måste kännas riktigt jobbigt. Samtidigt vet jag och många andra att du är en skärpt kis så nytt jobb borde inte bli nån utmaning. Vi ses vid en närbelägen bardisk inom kort!

Anonym sa...

Jag bidrar härmed med 250 kr till insamlingen "Kippe bör blogga på heltid".

Ta hand om dig kamrat!

Krassman sa...

Claes,Falk,Daniel: Tack för era sympatier med undertecknad. Trist med riksdagen bara, känns som man kastar ut många barn med badvattnet (för att köra en klyscha ano.1860)

Krassman sa...

Elof: Tack broder Elof. Dessa 250 svenska nejrubel är väl investerade kan jag meddela. Dessa kommer oavkortat att gå till inlägget "korvbrödets huvudstad" med publiceringsdatum den 12/12 här på In Your Face......

Anonym sa...

Ge mig bara ett postgironummer eller ett kontonummer så sätter jag in cashen. Ser fram emot inlägget om korvbrödets huvudstad!!

Anonym sa...

Kippe:

Jag är förvisso inte lika snorrik som Elof men kan säkert bidra med en femtilapp. Fixa kontonummer så får du degen bums!

Krassman sa...

Daniel: Du din fattiga student men inte ska väl du.....klart du ska. Lägger upp kontonummreti "Fonden för Krassman blogga på heltid" fönstret. Du skall veta att ett inlägg tillägnas dig, pengar eller inte.

Anonym sa...

Självklart ställer man upp på en vän i nöd!!

Som enda (hittills) kvinnliga sponsor pröjsar jag 200 spänn för ett inlägg med feministisk profil.