fredag, december 15, 2006

Love is in the air.

Det var som tusan. Nog för att jag ställer upp på vår valda SSU ordförande Anna Sjödin, men att läsa i dagens Norrteljetidning att förutom att vara hennes personlig vän så är jag även hennes pojkvän!!! Hartman kommer att strypa mig, eller är det jag som är Thomas och han är jag....vem vet?. Inte är det Norrteljetidning som har koll på läget i alla fall.

Dagens fråga: Är det Hartman eller Krassman på bilden.
Skicka erat svar till monica.nilsson@norrteljetidning.se

Krassman/Hartman, In Your Face

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konspiration kring SSU-basen växer! Med den fantasi som din lokalblaska har kan man ju snart även få till att Tiger Woods var med under den beryktade festkvällen på CH. Han är ju trotsallt gift med Sjödins riktiga pojkväns förre chefs dotter.

Claes Nordmark sa...

Hartman, Krassman = same same.