fredag, januari 12, 2007

Flight TG 961

Då är det äntligen dags. Klockan 14.00 idag avgår flight TG 961 till Bangkok. Efter 10 timmar med en 11 månaders kille som inte kan sitta still för 20 sekunder så är det dags för nästa flyg, två timmar till Krabi. Det blir andra gången jag är i Thailand och det är definitivt inte den sista. Det kommer att bli två veckor med bad, sol, shopping, dykning och naturligtvis elefantridning. Första riktiga utlandssemestern med min flickvän samt att vår lilla Theodor skall med. Har en ambition att uppdatera här på In Your Face så ofta jag kan men jag har ju faktiskt semester………

In your Face tar semester, so long suckers !

Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt skön semester och pyssla om dina kära...

Och du - Theodor den ängeln kommer säkert sova som en stock på planet. Efter att han charmat flygvärdinnorna.

Kram från en som inte är ett dugg avundsjuk... vad är väl Thailand mot vårt snöslask?

Krassman sa...

Ulrika: Tack vännen för dina varma ord, de får min kalla Singa här på balkongen att bli sådär alldeles perfekt :-)