lördag, januari 20, 2007

Rapport Thailand II

I torsdags var det Elefant Safari. Helt klart over alla mina forvantningar. Ingen turistfalla utan en riktigt mysig plats mitt i ett naturreservat. Dom hade tre elefanter och turen gick via floden som fanns i reservatet. Fredagens uppdrag var en tur till Chicken Island utanfor Ao Nang Beach och detta kommer ni att se mer fran senare, helt otroligt vackert. Fredagen avslutades med att jag fick ett telefonsamtal vilket slutade med att jag nu mer har ett vikariat pa Riksdagen fram till sista juli-07, Not a bad day...........

Elefant Safari Krabi, helt kanon enligt In Your Face.

Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjena bror! Nu börjar det frysa till här i lilla Sveden, snöar för fullt utanför fönstret här i ghettot. Krabibilderna ser grymt härliga ut, jag håller tummarna för att jag oxå ska komma iväg snarast... Grattis till vikariatet. Drick en Chang för mig!

Krassman sa...

Syster: Skynda dig hit, vi behöver barnvakt så vi kan shoppa livet ur oss.