fredag, april 20, 2007

Ironi signerad Alanis Morissette

8 kommentarer:

Anonym sa...

Aaah, va rolig hon är Alanis. Det e humor!

Krassman sa...

Syrran: Det är humor och ironi i den höga skolan kan man säga.

Anonym sa...

Alanis och Fergie ska göra en duett tillsammans, jag lovar!!!

Krassman sa...

Slim: Äh, är det sant killen?

Anonym sa...

Lika sant som att jag skulle säga: "Jag ljuger aldrig" hahaha i´ve got ya!

Anonym sa...

Hur gör du så att Youtube länken syns så där, istället för en klickbar rad menar jag!?

Krassman sa...

Slim: Du lägger upp dig som användare på YouTube och så lägger du till din sköna blogg i din profil. Sedan kan du "skicka" filmen direkt till din blogg. Inte så svårt och det tar bara någon minut. Nu lägger jag upp din blogg på mina länkar, in your face.

Anonym sa...

Sweet, man! Tyvärr så vill jag inte länka till dig pga att jag vill behålla alla brudarna för mig själv, haha!