tisdag, april 15, 2008

Nolltolerans mot dessa drägg

Jag var så spänd inför årets första derby, och vad händer? Ni som läst på In Your Face tidigare vet vad jag tyker om dessa snorungar som har så svårt för att bete sig som vuxna. Jag hoppas verkligen att AIK tar i med tuffa tag mor dessa drägg, dessa skitungar som drar så mycket skam över något så vakert som vårt AIK. Jag har tidigare undrat om vi skulle få se något derby utan bråk och stora polisinsatser under 2008. Jag kan väl erkänna att jag inte är förvånad att det sprack redan på första.

Ni värda guld men ni få skit av vissa som kallar sig era egna

Jag hoppas att dessa idioter som tror att "dom är AIK" får sitt straff och inte får se en arena, inte ens på vykort i framtiden. Jag hoppas verkligen att de tuffare reglerna som ligger på bordet för beslut kan börja gälla juni-08, men tyvärr så är det juni-09 som är planen. Jag får be någon klok riksdagsledamot ställa frågan till Beatrice Ask så kanske vi kan snabba på det hela. Jag orkar inte bevittna en säsong till med detta jävla trams.

Krassman, In Your Face

1 kommentar:

Anonym sa...

Dessa fotbollshuliganer är ju helt enkelt så korkade, och ännu värre är ju klubbledningarna - att spelarna är korkade visste vi ju redan....

Hur svårt är det att få stopp på detta? Inte speciellt enligt min mening...

Har någon med en bomb el motsv och smäller av den blir straffet 1 match utan publik....någon som bråkar nästa gång, två matcher - nästa gång 3 matcher o s v då kommer det inte att behövas några som ens visiterar publiken eftersom det blir självsanerande...vem vill ha in sådana som förstör för alla andra?

Vi kommer inte ens att behöva ha fängelsestraff eller några andra lagar angående detta överhuvudtaget... enkel matematik....