torsdag, maj 15, 2008

Vem är Kristian Krassman

Tack till Makan Amini som fick mig att prova 118 100 nya sms tjänst. Man kan nu mer fråga 118 100 i stort sett vad som helst (precis som reklamen säger). Kostnaden är 12 kronor och jag skickade ett sms med frågan vem är Kristian Krassman.

Rena bluffen, eller?

Först fick jag två utsäktande sms eftersom de hade så mycket att göra, i själva verket var det säkert för att jag är för komplicerad för deras anställda källgranskare. Oavsett så kom i alla fall svaret några timmar senare och då löd det så här:

"Kristian Krassman är en glad och trevlig kille med mycket bestämda åsikter om vad som är rätt och fel. Honom hittar du i händelsernas centrum och han har en förmåga att linda sin omgivning kring lillfingret utan att anstränga sig särskilt hårt" Med andra ord en helt felaktig bild som ni alla säkert kan intyga......

Min egen lilla värld har bloggat om detta oxå.
Älskade dumburk har oxå gjort det.
Kielos skriver om prop 2007/08:105.

Krassman, In Your Face

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anders Löwdin är en snygg trevlig kille som nästan alltid är glad. Just nu funderar han på vad han ska göra ikväll. Kanske är det läge för dig att höra av dig till honom med ett förslag.

118 100 har helt missat att jag är fritidspolitiker och att jag ägnar samtliga kvällar åt politiska möten.

12 spänn i sjön, alltså. :-)

Krassman sa...

Anders: Ja, den var riktigt dålig måste jag säga. 12 spänn i sjön alla gånger.