tisdag, september 30, 2008

Peter Hultqvist som ny partisekreterare

Idag så meddelade Marita Ulvskog att hon kommer att kandidera till Europaparlamentet. - Jag Det känns jättekul, säger Marita Ulvskog.- Vi socialdemokrater är inte bara i opposition i ett blått Sverige. Vi är också i opposition i ett blått Europa, meddelar hon på Socialdemokraternas hemsida.

Peter Hultqvist ny partisekreterare för Socialdemokraterna?

Som efterträdare till Marita på posten som partisekreterare blir enligt rykten som florerar åter en dalmas, nämligen Peter Hultqvist. Grattis Peter och grattis Marita. Skall träffa riksdagsledamöterna från Dalarna vid tre så det skall bli kul att höra vad dom säger om detta.

Gammelmedia på detta:
The Aftonbladet, DN, SvD, Dagen

Krassman, In Your Face

7 kommentarer:

roberth sa...

En idiot avgår en annan kommer till

Anonym sa...

Wow liksom!

Marita var väl mer vänster om vänster så att säga..
Ännu en sosse-krumbukt för att bli av med en både besvärlig och oduglig "kamrat"..

Anonym sa...

Denna man ser ut som om han kom direkt från nån sån där "bonde söker piga" såpa. Snälla S - en styling person skulle INTE sitta helt fel. Sen får vi väl avvakta tills han öppnar käften med ett betyg.

Re Ulvskog. ÄR det inte konstigt att så många EU "kritiker" såå förtvivlat längtar ner till Bryssel? Kan det vara pengarna? Knappast pommes fritten eller den vansinnigt överskattade ölen!

Anonym sa...

Slippa skatten här hemma kanske..

Anonym sa...

Denna man är en fantastisk människa med hjärtat på rätt ställe. Han är ingen direkt fotomodel direkt och det kanske inte är meningen heller, däremot är han bland de finaste människor jag någonsin känd. Han finns i mitt hjärta! Han är samtidigt en sann socialdemokrat// HN

Anonym sa...

Denne man är en fantastisk människa med hjärtat på rätt ställe. Han är ingen fotomodel direkt och det kanske inte är meningen heller, däremot är han bland de finaste människor jag någonsin känt. Han finns i mitt hjärta! Han är dessutom en sann socialdemokrat// HN

Anonym sa...

Peter är precis som HN skriver en mycket speciell och fin person.
Vad HN vet om det vet jag inte, men jag har känt Peter sedan 1975 och han är bra både på bild och i text.
Peter är det bästa som hänt både socialdemokratin och mig.
Jag älskar dig!!!!!
Lena