söndag, juni 07, 2009

Fem saker som jag inte vill se ikväll



Jag ser i DN att Libertas på Irland stött på patrull i valet. Bara en av tre kandidater verkar ha en plats i EU-parlamentet inom räckhåll. Libertas skall ju i framtiden gå till val i samtliga EU-länder som ett paneuropeiskt alternativ. Helt enligt Socialdemokratisk modell med andra ord. Europas Socialdemokrater har i dagsläget 28 fullvärdiga medlemmar i från Europa. Precis som att det finns saker som jag hoppas att få glädja mig åt ikväll, finns det saker som jag inte önskar att få se under kvällens valvaka. Här kommer dom fem sakerna.

- Socialdemokraterna får bara fem mandat.
- Minskat valdeltagande.
- SD kommer in i parlamentet.
- Junilistan blir kvar i parlamentet.
- (C) får ytterligare mandat.

Gammelmedia på detta:

Nyamedia på detta:

Krassman, In Your Face

3 kommentarer:

Krassman sa...

@Anonym
Jag tog bort din kommentar, varför, förstår du med all säkerhet. Vill du debattera om politik så får du anstränga dig lite mer än vad du gjort hittils. Om du nu kan det?

Anonym sa...

Ingen humor? Sur på det preliminära resultatet? Alla kom inte med? Antar att du raderar detta med.

Krassman sa...

@Anonym
Nej det gör jag inte. Du skrev inte bara idiot på denna kommentar så nu verkar du tänkt lite i alla fall. Om du tycker att det är humor att kalla personer för idioter så vet jag vem som kanske är en, och det är inte jag.