lördag, december 12, 2009

Senaste från Knuff-listan

Idag kan jag med hjärtat fullt av glädje rapportera att vi har en ny blogg på Knuff 50 listans 1:a plats. Ett stort grattis till Peter Andersson som nu står längt upp på pallen, dessutom med god marginal till tvåan Henrik Alexandersson. Listans S-raket är utan tvekan Veronica Palm som kättrar hela åtta platser och landar på plats 38. Ett stort grattis även till Peter Högberg som äntrar topp 50 med en hedrande 41:a plats. Det ger ett bra formbesked på "Högbergs Tankar". Thomas Bodström och Bodströmsamhället gör dock ett kraftigt dyk, och rasar 10 platser. Hela listan med S-märkta bloggare på Knuff topp 50 ser ut enligt nedan:

1. Peter Andersson (2)
3. Alliansfritt Sverige (3)
10. Mitt i steget (9)
16. Kulturbloggen (15)
18. Rödgrönt samarbete (20)
27. HBT-Sossen (24)
28. S-buzz (27)
31. In Your Face (31)
36. Claes Krantz (34)
37. Erik Laakso På uppstuds (33)
38. Veronica Palm (46)
41. Peter Högberg (NY)
48. Bodströmsamhället (38)

Jag kanske missat någon, men inte mindre än 13 S-märkta bloggare noteras på Knuff topp 50. Jag skriver som jag brukar när det gäller de övriga partierna som är aktiva i bloggosfären. Ni är välkomna att ta upp kampen på topp 50 listan med oss Socialdemokrater, men jag väll även meddela att vi har fler som står strax utanför listan och vi kommer att fortsätta blogga i samma frenesi som tidigare

Nymedia på detta:
S-buzz

Krassman, In Your Face

Inga kommentarer: