söndag, januari 02, 2011

2010 års sista knuff

Pågrund av anledning så har min tidigare regelbundenhet gällande Knuff-rapporterningen förändrats till ett mer sporadiskt inslag den senaste tiden. Bot och bättring utlovas och i dag bjuder jag er på 2010 års sista knuff-rapportering.

Denna sammanställning bjuder på en hel del trevliga nyheter. Antalet NetRoots bloggar ökar konstant och dessa i dag 700 bloggares närvaro och inverkan på bloggosfären låter inte vänta på sig. I dagens rapport finner vi tre nya bloggare sedan sist. Ett stort grattis till Lena Sommestad, Annika Högberg, Annarkia och Veronica Palm som nu återfinns på listan över de mest 50 länkade bloggarna.

Veckans klättring står tveklöst Alexandra och Åsa Einerstam på HBT-Sossen för, deras flitiga bloggande har lyft dom sex placeringar sedna rapporten vecka 48. Raset får Claes Krantz ta på sig för veckan. Han tappar åtta placeringar sedan vecka 48:as rapportering. Samtliga 22 NetRoots-bloggares placeringar enligt nedan:

1. Alliansfritt Sverige (oför)
2. Peter Andersson (oför)
5. Mitt i steget (+2)
6. Peter Högberg (+2)
11. Röda Berget (+4)
14. Kulturbloggen (+3)
15. Martin Moberg (+1)
16. Storstad (+2)
17. HBT-Sossen (+6)
19. Svensson (+2)
21. In Your Face (-2)
24. Jinges Web&Fotoblogg (+4)
30. Magnihasa (+5)
36. Lena Sommestad (NY)
40. Roger Jönsson (+3)
41. Min politiska sida (NY)
42. Annarkia (NY)
44. Jonas Sjöstedt (-2)
45. Rebella (NY)
46. Claes Krantz (-8)
48. Ett Hjärta RÖTT (oför)
49. Veronica Palm (NY)

Krassman / In Your Face

2 kommentarer:

annarkia sa...

Du glömde nr 42 på listan. :)

Krassman sa...

@Annarkia
Sorry som attans tjejen. Jag trodde jag hade kolla på alla nya på listan, men icke då. Nu är det fixat. Sorry ännu en gång.