söndag, september 11, 2011

Knuffen för vecka 36

Söndag och dags att titta över våra progressiva bloggares utveckling på Knuff-listan.  Eftersom min rapportering haltat så ser vi i dagens lista en del större rörelser av vissa bloggare. Dagens raket är tveklöst Staffan Lindström på Jämlikhetsanden som klättrar 15 fina placeringar uppåt på listan. Veckans ras gör Lena Sommestad som tappar sju platser på dagens lista. Övriga NetRoots -bloggare på listan enligt nedan:

1. Röda Berget (oför)
2. Martin Moberg (oför)

3. Alliansfritt Sverige (oför)
4. Mitt i steget (oför)
6. Peter Högberg (oför)
9. Peter Andersson (oför)
10.
(S)ebastians tankar (oför)
11. Jinges Web&Fotoblogg
(+2)
12. Roger Jönsson (+2)
18.
In Your Face (+4)
23. Svensson (+5)
25. Storstad (+1)
27. HBT-Sossen (-3)
28. Annarkia (+3)
30. Lena Sommestad (-7)
39. Magnihasa (oför)
42. Ulf Bjereld (+2) 

50. Alltid rött alltid rätt (-2)

Krassman / In Your Face

2 kommentarer:

Peter Andersson sa...

Utmärkt service, Krassman. Men jag tror faktiskt att jag har klättrat från 10 till 9 denna vecka :-)

P

Krassman sa...

@Peter Andersson: Tack broder, men på min senaste publicerade, som är två veckor gammal, så låg du på plats nio.